Jack Random’s Podcast of Terror Jack Random’s Podcast of Terror
Jack Random and Kyle Fulton talk "Jessica Jones", "The Flash" and "Tremors 5" (yes, there are five). Jack Random’s Podcast of Terror

Kyle finally watched the first season of The Flash and he’s pissed that nobody told him it was good. After he gets that off of his chest, he and Jack discuss the upcoming Jessica Jones series and talk about how commercials can resurrect one’s career!

The guys talk about what disappointed them about Tremors 5, and the answer may surprise you. Jack talks about why bunnies aren’t always cute, and Kyle gets hands on with Assassin’s Creed!

Author Image

Jack Random

From Detroit, Jack Random is former video game reviewer, current DJ, production assistant, and lifelong nerd with 40 years of comic reading under his belt.

  • I can’t get over the fact that there exists a Tremors 5.

  • I wonder if that deer-scene in “The Ring Two” might’ve been better with rabbits.

  • Jack Randomm

    Eep! Flashback!

  • XD

  • I’ve got a serious backlog of podcasts to listen to. It’s been a crazy busy month. Best to start with the newest

  • I’ve seen “Europe” live, actually.

  • My equivalent of seeing “The Flash”

  • Reb Brown was da bomb in that one Miami Vice-episode, yo.

  • “Viking Bikers from Hell”. Goddamn that was an epic title for an episode.

  • Yeah, I do that with bingewatching; after a season, I hop into another show for a while, and then back again. Although it’s been only rewatching the X-Files for several months now, because podcast.

  • I really dig David Tennant. I haven’t seen any Doctor Who though, but Broadchurch is fucking awesome. He’s like the most tormented detective in history.

  • Full Frontal Throttle

    Much Better

  • Full Frontal Throttle

    No doubt

  • Why can’t I just have my Tremors one and not know that there’s Four sequels and a TV-show to ruin it’s legacy?

  • Ollie

    You guys haven’t showed up on iTunes on time. “Holy CP time, Batman”!!

  • I remember that tech-demo. It was really great.

  • So, you’re telling me that something that has Jamie Kennedy in it doesn’t suck? Hmmmmm…

  • I kinda dug “Feast”. Haven’t seen the sequels though.

  • Jack Randomm

    The sequels, not so much.

  • Jack Randomm

    Wise man.

  • Thanks 😀
    Yeah, all the shit that got postponed in the summer because of bad weather has now been piling up. Add to that the fact that the days are becoming seriously short here and last weekends’ turning to daylight savings fucked things up even more…. I could use about 4-5 hours more per day just about now.

  • Hahahah

  • Am I mistaken when I kinda remember that Feast came from “Project Greenlight”?

  • Tarmac492.1

    Yup. John Gulager, son of Clu.

  • Tarmac492.1

    would love to see a Detective who isnt tortured and just does his job.

  • Tarmac492.1

    Interesting.

  • It was in ’88 or ’89, I’m not sure.

  • Tarmac492.1

    I liked those two years–the world hadnt crushed my soul as yet.

  • Ditto

  • Impossible!

  • We’re having issues with iTunes, and will sort Apple out as soon as we can.

  • Yeah, me too. Someone not a drunk, wife abuser, asshole, gambler, depressed there has to be one somewhere.

  • Full Frontal Throttle

    Could not agree more. Why I ask you, WHY?!

  • Kyle Fulton

    Yeah, it was really exciting to see Kara getting her due.

  • Kyle Fulton

    Columbo?

  • Kyle Fulton

    Also because, you know, X-Files is fucking astonishingly good.

  • Kyle Fulton

    Mine either. Because I was 2 and 3 in them.

  • Tarmac492.1

    sgt Joe Friday

  • S_D_M_F

    Jim Rockford.

  • Tarmac492.1

    I like the concept of Jessica Jones. Plus Kristen Ritter has a weird kind of hotness.

  • Tarmac492.1

    I hate that these PC cunts have been calling Hell’s Kitchen Clinton for like twenty years now. Lowlife cunts. Gentrification? Boring.

  • Tarmac492.1

    I think all cities, neighborhoods and towns need some grime and seedy areas. I mean, where else can I have fun?

  • Tarmac492.1

    Substituting Fred Ward with jaimie kennedy?

  • Tarmac492.1

    Agreed. Jurassic Park is a perfect blend of CGI/Animatronics. I still think those dinos look best.

  • Tarmac492.1

    Michael Gross underrated actor.

  • Tarmac492.1

    check out Michael Gross and David Soul in the excellent tv movie In the Line of Duty:The FBI Murders.

  • Tarmac492.1

    I do love the first Tremors.

  • Tarmac492.1

    Feast is Good. I gave the special sock a workout or two for Navi Rawat.

  • Dr. Geiszler, Kaijuologist

    YES HE IS DAMMIT.

  • Dr. Geiszler, Kaijuologist

    Aw the sequels are not so bad. Except maybe four. And that TV show was cut before it could get into its groove.

  • Dr. Geiszler, Kaijuologist

    Listening!

  • Dr. Geiszler, Kaijuologist

    Shoot, I gotta do something so I’ll listen later!

  • Thought I already listened to this but I must have had a dream about it instead or something. Downloading for later today.

  • Tarmac492.1

    Couldnt sleep, got up at 400am to walk to the Dunking Donuts. And a rabbit crossed my path.

  • Prison Break fucking owns, ridiculous writing and all.

  • Looking forward to Jessica Jones a lot. I don’t know anything about the character either.

  • Fuck watching shit with my family. My wife has shit taste and my kid is too young for anything good. FUCK THAT SHIT

  • Did someone say visual novels?!?!?!

    https://vndb.org/v945

  • So Detroit looks like shit then?

  • Kyle must go forth and turn Ellen Page straight.

  • I think I saw Tremors 2 once and the first one, obviously. None of the rest.

  • LMAO.
    You make a compelling argument against ever having a family. I guess I’ve been on the right path the whole time.

  • Later on it’ll be great when I get to warp their fragile little minds.

  • Dr. Geiszler, Kaijuologist

    A’IGHT I AM BACK.

  • Dr. Geiszler, Kaijuologist

    Halloween! Man, I am so late to this pods.

  • Dr. Geiszler, Kaijuologist

    Lucky I don’t live near kids so I ate all the candies!

  • Dr. Geiszler, Kaijuologist

    Man of Steel? DA BOMB, YO.

  • Dr. Geiszler, Kaijuologist

    Looming horizon.

  • Dr. Geiszler, Kaijuologist

    Hey Jack, ever see Night of the Lepus?

  • Dr. Geiszler, Kaijuologist

    RABBITS WILL MERGE INTO A GIANT ONE TO EAT YOU.

  • Dr. Geiszler, Kaijuologist

    Errybody dies on this episode of Scooby-Doo! TUNE IN TONIGHT.

  • Dr. Geiszler, Kaijuologist

    REB BROWN IS AN UNDERRATED ACTION STAR.

  • Dr. Geiszler, Kaijuologist

    That Jessica Jones trailer looked cool.

  • Dr. Geiszler, Kaijuologist

    Ah the female demographic. Friggin’ comics can’t seem to get the female demographic right. Always fucking that one up.

  • Dr. Geiszler, Kaijuologist

    Tremors 5! I dug it. Better than four! CGI and practical effects were really good for a DTV title.

  • Dr. Geiszler, Kaijuologist

    Jamie Kennedy wasn’t bad in it, surprisingly. He was kinda obnoxious but not enough to make me hate him.

  • Dr. Geiszler, Kaijuologist

    Bitchin’ pods!

  • Jack Randomm

    Yes! Kyle said something to that effect. “Night” wasn’t as scary as actual little bunnies.

  • Jack Randomm

    In spots…

  • Jack Randomm

    I think it’s a long term goal.

  • Jack Randomm

    HAHAHAHA!

  • Jack Randomm

    I will check!

  • Jack Randomm

    IKR?

  • Bop

    I loved the whole trilogy.

  • Bop

    Tremors 2 was a very funny one from what I remember.

  • Dr. Geiszler, Kaijuologist

    Oh that’s true. The trailer didn’t even show the rabbits because people would know how lame it looked.

  • Kyle Fulton

    I would never presume to try.

    If I should find out she has a straight sister, though…

  • Kyle Fulton

    That’s really fair. I think way too many shows get cut too early. It’s hard to get that many moving parts into place. Most shows need a season or two to really warm up. Ever go back and watch early Simpsons, or early Buffy? Yeesh.

  • Dr. Geiszler, Kaijuologist

    Yep. Second season of Simpsons is when it got into its groove.