StudioHEAD #44 StudioHEAD #44
In the epic conclusion of a three-part saga, Mr. Head wants to make Hollywood great again. StudioHEAD #44

PREVIOUSLY ON “STUDIOHEAD”:

PART 1

PART 2StudioHead44

Author Image

I Am Better

Coming from the frozen wastelands of Finnish tundra. Mr. Better seeks warmth from his television & home theater and all the wonders they provide. He occasionally dabbles in the arts of drawing and photography.

  • Bois d’arc

    Love It, Congrats!

  • I_am_better

    Thanks. Not sure if my satire is even that “in-between-the-lines” at this occasion, lol.

  • Brilliant!!!!!

  • Dee-abolik

    Epic!

  • I_am_better

    Took a while, too. A bit more writing involved than usual

  • G.S

    Great work, IAB.

  • I_am_better

    Laughing like that at work, I hope

  • I_am_better

    Thanks!

  • Last time I did, my coworkers tried to be all up in “mah bidness”. Needless to say, I did have a good chuckle especially during the last panels. Great work and I reall y hope a Movie studio can adapt SH as a live action project. It’s a great satirical concept that takes well deserved jabs at the Motion picture industry. Perhaps a plug via Twitter will suffice? *Hint*

  • I_am_better

    Went a little beyond the motion picture industry now, but will get back to solely that next time, lol

  • what have i done lmao

  • I_am_better

    XD
    I got very inspired.

  • franks_television

    That’s what I was thinking

  • Turd Has Escaped The Gravy

    ‘And I’d just like to announce that my follow up project to “American Butthole” will be “Ass: the Movie”!’

  • franks_television

    I hope Mr. Head doesn’t develop an overinflated ego from this.

  • I_am_better

    Hahahah

  • I_am_better

    Should work. After all, we practically live in the Idiocracy already, lol

  • CoolHandJuke

    I like to think the images of Studio Head behind the speakers are him in force ghost form, guiding the events from afar…

  • Cannonball

    This is great. Ken Blank looks like Conan.

  • Cannonball

    It shows. Awesome stuff.

  • I_am_better

    I thought about splitting it into yet another two parts, but I just wanted this continuum to be done already so I could focus on the next thing

  • Cannonball

    I hadn’t read the last one and I didn’t realize that this was the arc Booger started. Went back and read it. Loved Booger’s. Your follow up was inspired. This is really cool man!

  • I_am_better
  • I_am_better

    Lol – more than the one that was actually supposed to be Conan?

  • I_am_better

    Sometimes it takes another artist’s contribution to get some fresh satire in ones mind
    🙂

  • Cannonball

    Ha ha yeah him too!

  • Tim XXL

    Seth Rogen’s next opus.

  • I_am_better

    Conan is actually pretty easy to draw. It’s all about the chin, cheekbones and the hair

  • Foster Breadford

    Political!

  • I_am_better

    Yeah but in a “deeply shrouded in the motion picture-business satire” kinda way

  • I_am_better

    Anyways – this is as political as I’ll ever get.

  • Cannonball

    This is how it should be done.

  • Cannonball

    Can’t miss.

  • Jen 💕

    I love mr head behind the Announcers with all his reactions! This was fabulous AB 😉 soooo detailed and witty 😉